הרצליה – חוף התכלת

פרויקט חוף התכלת עתודת הקרקע הפנויה האחרונה בקו החוף בצפון הרצליה 

חוף התכלת הוא המתחם הבלתי בנוי הגדול ביותר שסמוך לחוף במרכז הארץ, ומהווה את עתודת הקרקע הגדולה האחרונה של העיר הרצליה.  ערך הקרקע במתחם נאמד כיום במיליארדי שקלים, ומרביתה שייכת לבעלים פרטיים.

חוף התכלת היסטוריה

בתחילת שנות האלפיים הבינו בעלי הקרקע הפרטיים את הפוטנציאל הטמון בקרקע והחלו לקדם יוזמה תכנונית לשינוי  יעוד הקרקע מקרקע חקלאית לקרקע לבנייה.

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה הרצליה, שהבחינה בפוטנציאל הנד"לני של חוף התכלת, החליטה לדחות את יוזמת בעלי הקרקע הפרטיים. מאותו רגע ואילך העיר הרצליה החלה לקדם את תכנית חוף התכלת (הר/ 2200א' )

בשנת 2007 הכריזה הועדה המקומית על הכנתה של  תכנית מתאר מקומית (חוף  התכלת) ובתחילת 2017 מליאת ועדת התכנון והבנייה העירונית אישרה את דבר הכנתה של תוכנית המתאר למתחם חוף התכלת והמליצה על הפקדתה לוועדה המחוזית.

בימים אלה התכנית נמצאת במחוזית לקראת הפקדה, במקביל  לאישורה של תכנית המתאר  הר/2200 ב' (תוואי הרכבת הקלה) .

תכנית חוף  התכלת,  הממוקמת בדרום־מערב הרצליה מתפרשת על שטח של כ 2000 דונם.

גבולותיה: מצפון – רחוב אבא אבן ושטחי התעסוקה. ממזרח – כביש מספר 2. מדרום – גבול השיפוט עם תל אביב־יפו ותכנית תא/3700. ממערב – קו מצוקי הכורכר וחוף הים.

פרויקט חוף התכלת מחולק ל 4  מתחמי תכנון, כולל בין השאר פארק חופי בשטח של 706 דונם, כ־236 דונם שמיועדים למבני ציבור, אזור המיועד למסחר בבנייה רוויה של עד 25 קומות, מלונות בגב המרינה (מתחם 2) ו־12,500 יחידות דיור בבנייני מגורים של 30-8 קומות, שיאכלסו כ־35 אלף תושבים. הבנייה למגורים, שטחי ציבור ומתחמי התיירות תתבצע ליד חוף הים.

כחלק מהתכנית, לאורך מצוק כורכר תיבנה טיילת בחוף ברוחב של 15 מטר שלמעשה תמשיך את הטיילת הקיימת עד לגבול תל אביב. שביל אופניים מתוכנן להיבנות לאורך כביש מספר 2, כמו גם פיתוחו של אתר העתיקות תל מיכל כפארק ארכאולוגי בגודל של כ־200 דונם. לאורך כביש החוף ייבנו שטחי תעסוקה בסמוך לאזור התעשייה הקיים במערב הרצליה. 

 באוגוסט השנה  (2020) התקבלה החלטה על הפקדתה של תכנית המתאר הר /2200 א  רובע דרום מערב  הרצליה. תכנית זו היא תכנית מתאר הקובעת הנחיות להקמתו של רובע עירוני בדרום מערב העיר אך עדיין לא התקבל נוסח  רשמי של הפקדתה.

אז לכל מי שמבין בהשקעות , אנחנו בדיוק בדקה ה  90 להשקעה הנכונה במקום ובזמן הנכון.

יכול לעניין אותך גם...

פרויקט ח/500 מערב חולון

זה סוד ידוע בקרב משקיעי נדלן כי הדיונות של דרום חולון היוו מוקד לפעילות נדל"נית עוד מראשית המאה הקודמת.  אנשים פרטיים וחברות עסקיות רכשו החל

קרא עוד »

לקוח יקר,

ברוך הבא לאתר פרופרטי נדל"ן בעיניים פקוחות.
ההשקעות המוזכרות באתר זה הינן השקעות בקרקע.

יש לזכור שהשקעה בקרקע היא השקעה בעלת פוטנציאל לתשואה גבוהה במיוחד.

מועד מימוש ההשקעה המוערך ע"י השמאי בתקן 22 אינו ודאי וייתכנו שינויים במועד המימוש.

השקעה בקרקע אינה מתאימה לכל אדם ולכל איש השקעות ומתאימה בעיקר לאלו שיש להם הון נזיל ונכס אחד בבעלותם.
אנחנו בפרופרטי דוגלים בשקיפות מלאה של המידע- בעינים פקוחות ועומדים לרשותכם בכל שאלה שתעלה לאורך הדרך.